بازار بین المللی گل و گیاه سپاهان در راستای توسعه اعتماد عمومی و مشتری محوری و به منظور رسیدگی سریع به شکایات و مشکلات شما مشتریان و همکاران گرامی و استفاده از گزارشات و نقطه نظرات شما عزیزان در کلیه زمینه ها تلاش دارد تا با استفاده از امکانات ارتباطی مدرن موجبات ارائه خدمات مناسب تری را برای شما فراهم نماید.

در این راستا شما مشتریان می توانید با تکمیل و ارسال فرم ذیل هرگونه مشکلی را در عملکرد و ارائه خدمات این مجموعه مشاهده کرده و در قالب شکایت یا گزارش به مدیریت بازار اطلاع دهید. ساز و کار پیگیری این اطلاعات به گونه ای طراحی شده تا پاسخ در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما برسد.

از طریق سامانه رسیدگی به شکایات، ارتباط و پاسخگویی سریع و آسان به شکایات و پیگیری گزارش ها، شناسایی انتظارات و توقعات مشتریان و کارکنان و نواقص سازمان با هدف کمک به مدیریت عالی بازار جهت اثر گذاری در تدوین سیاست ها و برنامه ریزی های کلان ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه مدیریت آن در سازمان، مدیریت اثر بخش شکایات اعم از مشتریان و کارکنان، امکان پذیر خواهد بود.